Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Baran Restaurant. Meer weten? Ontdek meer
A
14 jun 2026 om 21:41
Zoals altijd zeer goed.
Mus
13 jun 2026 om 22:53
eten was heerlijk, en kwam heerlijk warm aan.
Bert
12 jun 2026 om 22:18
Smaakte goed en was goed warm.
Katarzyna
28 mei 2026 om 13:04
Amazing place! The staff is always very, very kind and friendly The food is really good and everything is prepared super fast Great service every time, highly recommended! Greetings
Pip
19 apr 2026 om 20:11
Ontzettend lekker zoals altijd en mega lief personeel!!
Monica
19 apr 2026 om 10:24
Altijd heerlijk!!
A
12 apr 2026 om 15:24
Het eten was heerlijk en goeie service
Pranay
4 apr 2026 om 21:46
Was lekker maar geef alsjeblieft minder rijst mee. Het was echt teveel. Maar op de kwaliteit niks aan te merken toppers